morgonkaffe

Men tjena!

Sitter i köket och smuttar på min morgonkaffe så här vid lunchdags. Borde börja göra mig i ordning för skola, eller snarare göra mig redo för snöstormen som pågår utanför. Suck, verkligen inte lockande att gå ut idag.

Det har varit rätt tyst här den senaste veckan. Har tänkt lite på om jag vill blogga eller inte. Ja det är existens krisen som pågår igen. Tänkte skriva någon dag om varför jag tagit bort Instagram och Facebook, men ska låta mig själv vara utan det lite längre innan jag kan uttala mig om hur det känts på riktigt.


3 kommentarer
jeminem

vad fin mugg det är!! det är viktigt att lyssna på sin kropp och sitt mood angående social media just när det förekommer så mkt press inom det nuförtiden, verkligen bra att du gjort det! själv hade jag så mkt tankar om jag borde börja blogga eller inte, är bloggen perfekt etc, men försöker jobba bort det med att bara publicera med känsla nu i början och inte tänka på vad andra säger och tycker. hoppas allt är okej och det känns bättre med lite mindre notifications överallt 😊 <3

linneama

Visst är den inte lite mysig?! 😃 Joo, jag känner så också. Jag tycker att det har gått överstyr med människors användning av sociala medier, till en ohälsosam nivå. Medvetenheten om vad som sker i riktiga livet stryker med på något sätt, vi blir blinda för det som egentligen betyder mest i livet.

jeminem

ja vi får se när det tippar över helt och hållet! då går vi tillbaka till stenåldern igen väl haha...