Ett nytt år

Det ekar tomt här. Men jag mår bra, jag orkar bara inte sätta tid på att blogga haha.
Det är ett nytt år!! Woho, vart försvann tiden. Förra året vid den här tiden började det va klart att jag skulle dra till Australien. Och här sitter jag nu ett år senare. Har befunnit mig i Australien i över 7 månader nu. 7 helt fantastiska månader. Jag vill inte åka hem. Men sorligt nog är det klart nu ändå att jag kommer dra hem, i majmånad. :'(
 
2016 var ett HELT otroligt bra år! Förmodligen ett av de bästa åren, ett som man definitivt kommer minnas. Penkkis, abi-kryssning, studentskrivningar (mindre kul, men värt det), Imagine dragons konsert, himos weekend get away med de bästa av dom bästa, Danstävlingarna i Kroatien, tog studenten och sen inte nog med det så flyttade jag ju också hit, till Melbourne. Ahh, ett år med så mycket skratt och glädje. 2017 kommer behöva göra mycket för att slå 2016 må jag säga. Men, jag är otroligt spänd på vad detta år kommer att komma med, så mycket spännande saker framför mig! 
 
Har också lärt mig väldigt mycket om mig själv och livet i allmänhet som jag tänker hålla i baktanke under detta nya år som förhoppningsvis kommer bli TOPPEN!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
Ida

2017 e året vi ses igen wohoooo