Ojdå, jag hade visst en blogg också

Hej! 
Längesen sist.
Var ska jag nu börja då, när jag haft en så lång blogg paus? Har mycket att berätta, mycket som har hänt osv men jag tror inte jag kommer börja skriva om allt som hänt sisådär hela senaste månaden.
 
Just nu är det iallafall school holidays här, så mina arbetstimmar är från 9-17. Så, vi brukar under loven göra små utflykter, spela en massa bordsspel (om det är dåligt väder), njuta av vädret och dylikt.
Hittills detta lov har vi gjort 2 "utflykter", till Collingwood Children's farm och till en inomhus lekplats typ. Sen har barnen varit rätt krassliga och nyligen varit sjuka i feber så vi har försökt att ta det lite lungt också + att vädret har varit rätt dåligt.
Om barnen är friska nog nästa vecka har vi planer på att åka till en stor inomhus hall som heter Bounce, och det namnet förklarar väl rätt bra vad det går ut på hehe. Sen ska vi också förmodligen gå till Akvariumet i stan.
 
Här kommer en drös med bilder från senaste månaden.
Brighton beach
Rugby match
Children's farm, mer bilder kommer sen från det.
Shrine of remembrance
En lycklig tjej i botanical gardens
Födelsedags festligheter för Maggie i mönstrat.
Min nya vän Sara, från Finland YEYY!
Foodfestival
Födelsedagsbarnet i fredags :D
Parklek
 
 
 
 
0 kommentarer