Söndag - slö helg

Medan alla andra har haft en toppen vecka och helg med pampas och fest, har jag varit världens osocialaste. Jag börjar märka tecken på brist på socialt stimuli, haha. Tragiskt. Problemet är att jag känner ångest över att jag måste läsa och därför känns det inte bra att hitta på något. Fast det är egentligen det jag borde göra, komma bort lite någon timme åtminstone per dag för att inte dö ångestdöden. Jag läser ju endå inte hela dagen, absolut inte.
 
Aja, jag lever och det är bara TVÅ veckor kvar. Sen kan jag kanske börja se ljuset. Denna vår kommer gå så snabbt förbi, jag har så mycket program. Det är shower, diplomarbete, jobb, resa till kroatien med dansgruppen och studenten, hoho. Härligt ändå! Älskar att ha program, så länge det inte blir FÖR mycket.
 
0 kommentarer