3 saker

3 saker jag ser framemot:
Studenten ofc!
Att åka till andra sidan jordklotet, som ni snart ska få höra mer om.
Att börja studera.
 
3 saker jag gillar:
Frukter, seriöst typ alla frukter
omtänksamhet
att dansa
 
3 saker jag inte gillar:
Falskhet
När folk inte tar vara på sitt liv 
hårstrån i handfatet 
 
3 saker jag vill:
Börja studera
Äta sushi
Resa jorden runt (eheheh)
 
3 saker jag borde:
Plugga mer än vad jag gör till studenten (EN vecka läsledighet kvar!!)
Ta vara på tiden hemma, för snart drar jag
Spara pengar
 
3 saker jag är bra på:
Att ta det lungt
Äta
Hålla mitt rum städat yey
 
3 saker jag pratar ofta om:
Bra filmer
Studenten 
mitt kommande år
 
3 saker jag blir lugn av:
Sköna vänner
trygghet
lugn musik?
 
3 saker jag blir stressad av:
När det är oredigt i mitt synfält 
När någon är sur på en
att vara sjuk (är inte det just nu men)
 
 
 
 
0 kommentarer