Imorgon bär det av

Ja, nu sitter jag här med en halv dag kvar hemma innan det bär av till huvudstaden imorgon bitti. Så ofattbart att jag ska påbörja mitt livs äventyr inom några timmar. 
Ska umgås med vännerna ikväll en sista gång och Kevin har varit här sisådär hela dagen. Det svåraste med det hela är ju ändå hur man ska säga hejdå så att det ska kännas tillräckligt och bra, men det kommer väl nog aldrig bli tillräckligt. 
Håller på att packa det sista och usch vad svårt det är att packa, hur packar man för en så lång tid? Okej, jag kommer säkerligen shoppa massvis men ändå?!
 
Imorgon bitti bär det somsagt av till huvudstaden, mamis, syster och bror kör ner mig. Sen flyger jag till London, där jag ska vänta i några timmar före jag får hoppa på nästa flyg som tar mig till Hongkong, sen tar jag sista flyget till Melbourne där min kära host-mum ska hämta upp mig tidigt på lördags morgonen.
33 timmar tar resan sammanlagt, hoppas att jag finner någon slags sömn eller bra filmer åtm. 
 
Hör av mig så snabbt jag har tid!
 
Nu börjar äventyret! 
2 kommentarer
Anonym

Ha det superbra Linnea! Njut av tiden där nere!

Svar: tack tack!!
Linnéa K.

Linda Nyholm

Åååh va kul! Stort lycka till!!🎉

Svar: tack!!
Linnéa K.