Dag två

Jag har koll på att det är dag två av läsledigheten. Det känns som om det är det enda jag har koll på i mitt liv. Nåå, det är väl bra så. Igår gick det bra att läsa, det var ju första dagen av läsledigheten och jag kände lite grann pepp på att plugga. Idag var det värre. Sängen var såå skön. Läste lite, men inte alls mycket. Försökte pigga upp mig med ett gymbesök men jag låg på mattan som en död bläckfisk, motivationen fanns verkligen inte där. Kollade på klockan typ hela tiden och önskade att det skulle ha gått en timme så att jag skulle få åka och handla pärmar till halpahalli istället.
 
Imorgon ska jag skriva preliminära matematikprovet, har inte pluggat ett dugg på det ännu så det går som det går.
Behind the scenes när man försöker få fokuset på rätt plats. HEJ!
 
0 kommentarer