ABI-16

Alltså denna vecka! Ojojoj! Först en massa stress men sen bara väldigt kuuul! Penkis dagen gick jätte bra tycker jag! Kunde väl gått lite smidigare men huvudsaken är ju att vi hade kul och det hade vi verkligen.
Kryssningen var också såå rolig! Vi hade jätte kul verkligen. Det enda dåliga var den finska musiken som spelades på tok för mycket. Haha! Nåja..
Slänger in några bilder från torsdag och fredag.
Dessa tre första bilder är från skolans facebooksida eheheh. Men se vilka gosingar till klasskamrater! Om ni inte uppfattat så hade vi alltså disney/sago tema på vårt penkis!
Jag utklädd till en minion.
 
Äe alltså! Vilka fantastiska två dagar!! Men så sorligt och ofattbart att jag aldrig mer kommer gå lektioner med dessa längre, inte ens mina närmaste vänner. Och(!!) att jag har läsledigt nu????
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer