en lista

Hur mår du?
 
Jag mår inte super toppen men inte dåligt heller. Jag är rätt "neutral" i mitt mående just nu.
 
Vad är planerna för denna vecka?
Ta det lungt. Jag är inne i en trött period just nu och behöver mycket lugn. Känner mig som en gammal tant. Men man skall lyssna på sig själv, eller hur? Annars har jag inga speciella planer.
Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!
Flytta över bilderna från min dator till en hårddisk, samt beställa hem några bilder. Man vet aldrig när ens hårddisk med sisådär en miljon bilder kraschar. Dessutom är det mycket mysigare att kunna hålla i fotografier istället för att se på dem via en skärm.
 
Vad åt du till frukost idag?
 
Åh namm, jag åt det som jag äter nästan varje morgon. Naturell yoghurt med jordgubbar, blåbär, banan och müsli. 
 
Hur ser du oftast ut till vardags?
Svårt att svara på denna för det är väldigt olikt. Min klädångest slår mig ungefär varannan dag. Står och rotar i garderoben typ en halvtimme, tills jag ser att klockan är aaallt för mycket och drar på mig det första som faller i min hand. typ. Ibland bryr jag mig för mycket och andra dagar orkar jag inte alls. Men i skolan blir det oftast jeans med någon skjorta eller stickadtröja. Sminket gör jag på ca 5 min.
 
 
Vilken tid vaknar du på morgonen?
Det är oftast runt 8. 10 minuter före om jag skall duscha, 10 min efter åtta om jag inte ska duscha.
 
Är du förövrigt en morgon- eller kvällsmänniska?
Jag är lite både och. På vardagarna är jag absolut ingen morgonmänniska. Men på helgarna är jag.
 
Vad ska du göra imorgon?
Gå till skolan, dansa och kanske mysa med da görls.
 
Vad ser du framemot?
Min födelsedag och advent.
 
 
 
 
0 kommentarer