Tjena morsh!

Hur står det till med er mina kära vänner då? 
Här är det bara bara faktiskt. Har drillat ikväll och det gick jätte snabbt denna gång. Det har för övrigt regnat hela dagen och nu är det nån sort av snö och regn blandning. Usch och blä säger vi för det. Jag fyller på måndag, wiieh! Tråkigaste årstiden man kan fylla på, typ? November, jobbigt också att fylla sådär sent på året. Bättre än december iallafall, höhö. Har övat på mopedkörkortet också ikväll, jag fattar typ nada dehär med trafiken hahah. Vänster hit och höger dit och sväng här och väj där, jobbigt. Kommer nog inte ta testet på första försöket tror jag bestämt. Men övning gör färdighet, så jaa jag borde väl ta och öva ännu mera eftersom jag känner mig sådär osäker. Puss hej på er!
En gammal bild från sommaren 2011.
0 kommentarer