Skärp dej

Ja jag ska.

PROV NU!

SUCK..
4 kommentarer
L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

Hej där!

Nu har jag valt ut 10 finalister i min foto-tävling, kan säga att det var otroligt svårt! din bild var jätte fin! kanske kom du med som finalist? kika in:



http://lisaa.blogg.se/2011/october/finalisterna-i-foto-tavlingen.html

classe

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG så förstår du varför

Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-6.html#comment

Motheranddaugtherdesign

Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickade bebis sockor, virkade grytlappar m.m. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Varmt välkommen in till oss och kika runt!