Tåg..

Igår kom jag hem med tåg ,ett annat tåg än det tåg jag borde varit på ..

Det var nämligen såhär ,syrran och jag hoppade på spårvagnen för att åka till tågstationen. Vi var väldigt sena eftersom spårvagnen stannade vid alla röda ljus :@ Gissa om vi var nervösa och stressade ,när vi hoppade av spårvagnen sprang vi allt vad vi kunde till tåget ,när vi väl kom till tåget tryckte malin på ''öppna dörren'' knappen ..flera gånger ,vi bara SHIT! Tåget började rulla iväg.. F*n va vi va arga då..Alla röda ljus och VR .. Nåja ,vi gick till tågresensionen (heter det så ?!) Frågade vad vi kunde göra om vi missade ett tåg , men den super sura taneten kunde inte gör anått av det , så hamnade vi att stå och köa en lång stund. Jag skakade i hela kroppen ,jag va skit nervös.. Så var det vår tur , vi undrade om man kunde byta ut biljetten till ett annat tåg ,vilket man inte kunde! Så hamnade syrran att betala en ny biljett till mig , eftersom jag inte hade några pengar kvar ;/ Nåja jag fick min biljett men till ett dyrare tåg, pendolino tåg.. Nå, kom iallafall hem tillslut. Skulle gärna  stannat hos min käre syster längre <3 Nå man lär sig av sina misstag.




0 kommentarer