Påsken

Halihalå!
Har ni haft en bra påsk hittills?
Själv har jag inte gjort speciellt mycket. Umgåtts med kusinerna som är hemma från Norge bl.a. gått på långvandring med hästarna och grillat korv. Igår skulle jag och Kevin åka på pizza för en gångs skull, men så stängde pizzerian såklart någon minut före vi kom. Yay, så det blev att köpa kotipizza istället, so fancy!
Vi åkte till Kevin efteråt där vi bara tog det lungt, kollade film (Till det som är vackert hette den) och pratade.
Rätt som det var när jag skulle räta ut mitt ben, så gjorde det sjukligt ont och sen kände jag bara hur det hoppade till i knäskålen, som att den varit ur led. Detta hände mig för någon dag sedan för första gången och nu igår hände det igen. Gjorde jätte ont! Hoppas verkligen inte jag kommer få problem med knäna. Det är ett problem som abslout inte passar en dansare. 
 
0 kommentarer