day in the city

Hallihallå!
 
Vaknade upp lite senare idag eftersom det var ledigdag idag. Steg upp och åt frukost medan jag försökte bestämma mig för vad jag skulle göra på min första riktiga ledig dag. Tänkte först bara ta en promenad i området så jag drog på träningskläder, men sen kom jag på att jag ville och upptäcka staden lite istället. Eftersom jag hade fått mitt tågkort och blivit lärd om hur jag skulle "ladda det" så kunde jag ju lika bra göra det! Jag hittade fram till Flinders station (slutstationen) som är i centrala Melbourne. Därifrån började jag vandra. Gick först till de områden som vi gick på tidigare en dag, in via några shoppingcenter, mysiga butiker och tittade i skyltfönster. Det blev en helt mysig dag må jag säga! Lite konstigt det där att strosa runt på egen hand och inte ha någon att babbla med men, äh!
Ska börja höra mig för på olika grupper på melbourne grupper på fb om det är någon som har lust att träffas snart! Soon I won't be lonely anymore! Haha!
 
Inga bilder från dagen tyvärr. Det var rätt mulet också så vi skyller på det.
 
0 kommentarer