Liten nyårslista

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? 

Flög flygplan haha. 

Genomdrev du någon stor förändring? Nej, inte vad jag minns iallafall.

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? Hm.. Nej inte något datum som jag alltid kommer minnas för just 2015. Möjligtvis weekendfestival 7-8 augusti.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela 2015 har varit ett riktigt glädjefyllt år! Orkar inte nämna allt som gjort mig glad men helt klart mina vänner är värda att nämnas!

Vilka länder besökte du? USA, Sverige och Tyskland.

Något du önskade dig och inte fick?  Armmuskler.

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på de dagar jag bara måssat och tränat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre? Övertänkt.

Vad spenderade du mest pengar på? Resor! Ångrar absolut inte.

Vad tänker du göra annorlunda 2016? Ehm, ja, hela året kommer bli annorlunda helt klart så...Men jag kan ju bara för att, sätta "träna mera" på denna. 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2015? Ojojojojoj, så svårt.The only way is up.

Vad fick dig att må bra? Ma friendos and ma boyfriend.

Vad är du peppad för inför nästa år? Studenten(inte det som tar mig till målet dock....), alla resor och äventyr.

Bästa minnet? Så många fina minnen från 2015. USA resan, resan till Frankfurt med musiklinjen, gymnaestrada, Weekendfestival och låt oss inte glömma alla de andra små momenten som fått ens glädje att sprudla.

 

 
 
 
0 kommentarer