Imagine dragons

Okej, var ska jag börja. Jag börjar med att berätta att jag av min syster fick i julklapp en biljett till Imagine Dragons. WIH! 
T j u g o s j u n d e  i  f ö r s t a  bar det iväg ner till huvudstaden. (Vi åkte med onnibus, verkligen jätte bra och smidigt för er som vill ta er billigt ner, och snabbt för den delen!!)
Vi var framme kring tretton tiden och gick för att checka in på hotell. Verkligen jätte jätte lyxigt, iallafall för såna som oss, hahah...
 
 
Åt på vapiano, of course!
Vi hade gott om tid på oss så vi valde att spendera den tiden i butiker och på något café. Gick tillbaka mot kvällen för att fixa oss. 
 
Halv åtta skulle konserten börja, typ. Vi åkte dit i rätt god tid. Satt på platserna i någon timme före förbandet lade igång, som förövrigt var J*kla bra! 
 
Efter en god stund så....ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Det går inte att beskriva i ord hur bra de var! Alltså, oh - my - GOSH! Helt otroligt duktiga. Älskar hur de använder sig av så många instrument, speciellt olika trummor. Detta band är väl nog känt, men inte så så att alla vet vem de är. Men förstår verkligen hur någon kunnat missa dem. Deras låtar är såsåsåsås bra OCH låttexterna är inte bara massa svammel som hos många andra artister. Texterna har liksom en mening, ofta väldigt politiska. 
Höga på livet efteråt. Ett litet snyft bara över att de inte spelade Malins och min favorit låt "Dream". Det blev att lyssna på den när vi kom tillbaka till hotellrummet istället.
Dagen efter åt vi sushi, YUM. 
Efter två fantastiska dagar i Helsingfors, drog vi hem igen mot våra viljor.
 
1 kommentar
Hemma Hos Felicia

vilken härlig kväll, och så gott med sushi!! :D