01.02.2016

 
Vilken vacker dag alltså. Vaknade 10, steg upp och gick i duschen. Efter det gjorde jag mig en riktig dunderfrukost med lag & ägg smörgåsar + super gott grönt té som jag köpt från "life" butiken i huvudstaden, doftar underbart. Njöt av morgonsolen vid matbordet, läste några bloggar och planerade veckan. Började skolan först halv 1.
 
Efter skolan var det dansövning, tungt men som vanligt väldigt kul. Jag och mina jämnåriga stannade kvar efteråt för att snacka lite diplomarbete med ledarna, det börjar närma sig.
Nu sitter jag här och skulle borde göra allt annat än blogga, det är ju klart man ska hinna tränga in lite bloggning när man inte borde.
 
Ska försöka blogga mera, men när jag har tid i stället haha.
I onsdags var jag och syrran på IMAGINE DRAGONS konsert, så himla ljuvligt!! Måste berätta mer om det sen.
HÖRS!
 
0 kommentarer