torsdag

Hej! Denna dag har varit väldigt slö. Jag är väldigt trött av mig just nu. Höjdpunkten av dagen var absolut besöket med psykologi klassen till psykosociala centret. Väldigt intressant och givande! Deras jobb verkar väldigt intressant och "roligt" om man kan säga så. Inte skratt roligt om ni förstår.
 
Så där annars vet jag inte vad jag vill med min blogg egentligen. Skriva av mig när jag känner för det, ja. Kanske främst för att ha något i arkivet också att titta tillbaka på. Dock ser jag ingen vits med att se tillbaka på inlägg som detta. Min inspiration är rätt hög just nu men jag vet inte riktigt vad jag skall göra med den.
 Sänder också en tanke till de som varit med om denna otroligt traumatiska och hemska händelse i Sverige idag. <3
2 kommentarer
Isabelle

Hoppas du haft en bra torsdag!

Emma - Foto, mode och vardag

sv: Du är snygging! Ha en as grym dag:D