Utlåst

Vakna typ halv 12. Gick upp och åt och såg lappen mamma skrivit på saker jag skulle göra.
.-Hänga upp tvätt och ta ner tvätt.
-Okidoki, om en stund..
Satte mig vid datorn en stund och försökte få spotify på telefonen att fungera, men det gick inte. Mamma ringde och sa att hon beställt en tid till labbet. Efter det gick jag ut med tvätten, så att jag inte skulle låsa ut mig själv så kontrollerade jag att dendär lilla knappen var upp men jag lämna upp dörren på glänt för säkerhetsskull. Gick och tog ner tvätten. Tänkte på vad som skulle hända om jag skulle bli utlåst, stående i pyjamas, ingen nyckel och ingen telefon. Gick in och hämtade tvätten som  skulle hängas upp. Hängde upp den, hörde dörren smällas åter, äh tänkte jag den var ju ändå olåst. Kommer till dörren och NEEJ! Utlåst.
Men som tur va har vi ju en reservnyckel, men jag hatar att gå och hämta den. Men jag fick ju ta och hämta den då iallafall, mot min vilja. Haha, lite skrattretande var det nog.
 
Ska åka på svalgtest till labbet nu. Höres sen! Måste packa sen också så kanske inte blir så mycket blocggande mer denhär veckan nu men vi får se ;) Ska ju till Estland inatt så.

 
 
0 kommentarer