Färger till hösten

Syrran och jag satt och bläddrade genom H&M katalogen som låg på matbordet idag. Konstaterade att det blir inne med Vinrött, mycket vinrött (vilket verkade ganska nais) också andra färger som mörklila ,mörkgrönt beige och ljusrosa/pastellaprikos (va fäen heter det?) Dock såg jag att mintfärgen har dragit sig ur helt totalt nu.
 
Man blir stressad då butikerna börjar komma med ''skolkläder'' . Alltså ja menar att man skall shoppa inför skolan. Och att höstkläderna börjar vistas i butikerna. Uj, vad sommaren gått fort. Jag har typ simmat 2 gånger, inte hunnit sola på en endaste strand. IT SUCKS! Låt er inte tro att jag försöker vara ett mode freak, för det är jag inte, kan ju inte direkt så mycket om det, men det var bara dagens konstaterande ;) Men njo, det är ju kul med mode ändå!
0 kommentarer