30e Januari 2012

Kom för ca 45 min sedan hem. Knäppte på datorn direkt ;) Sitter här och chillar med musik och rullar upp och ned på facebook. Helt vanlig skoldag, hade ''sockavdrag'' haha? med Frida och skrattat åt andra trevliga händelser, som alltid.
Ska åka på nån gymnasie konsert ikväll med Amanda och Felicia eftersom vi inte fick åka idag på skoltid.
Ska äta nått nu innan magen börjar kurra mer än vad den redan gör. Sen vet jag inte vad som händer. Kanske umgås lite med gitarren.
N å n  s o m  s e r  s k i l l n a d e n ?
(Laddade upp bilderna i fel format, därför är de lite oskarpa)
2 kommentarer
Felicia

JAAAG! på en bild har du ätt grått och ätt grönt öga och på andra bildin har du klarblåa! :D



Får jag en länkning nu tå jag vann tävlingen ? ;) hahaha

mamamamnduu

jag å sååg ju felle -.-