Såhär springer länken

Tänkte berätta lite vad jag gjort medan jag inte bloggat. På onsdag åkte jag och drillade sen till Felicia till halv 10 -10. Sen kom Serena och Amanda och serenas mamma då och hämtade oss. Vi åkte till Serenas villa. Åkte till K-stad till jussin grilli och åt hamburgare. Gick runt lite i k-stad ,såg en massa ''kristna'' folk i en park (?) Okej ,de såg iallafall krista ut. En präst var bland annat där.. Åkte till ABC och startade lite såp krig vid wc. Åkte till sportplan och hittade en boll ,filmade såkallade ''länken'' filmer. Haha! Serenas nån kompis i k-stad hade hört oss och sett oss då vi fjollade på x) Åkte tillbaka till Serenas villa och simmade 2 på natten sen chilla vi bara typ.
Kul har vi haft det iallafall (:

Idag följde jag med Felicia på några ärenden. Åkte till henne sen och måssade på. Sen blev det övning till flashmob ,träningen var ultra kort. Lisa ringde och ville att jag skulle komma ut i näsby en stund. Tänkte åka men hon skulle gå hem typ då så.. Men imorgon träffas vi säkert ;)

Imorgon är det tomatkarneval ,jeehiijj ! :D Har väntat mycket på den. Eller jag har egentlige inte hunnit vänta. Men hoppas på att årets tomatkarneval blir lika rolig som förra året. Eller BÄTTRE förståss.
Uppträder både Fredag och lördag. Om ni ville veta då..

Ojoj vilket långt inlägg. Men jag hade mycket att skriva om så det är inte helt nödvändigt att läsa det men ni kanske hunnit igenom det före ni ser att jag skriver detta.

Från Amandas blogg!


0 kommentarer