Historia

Ska ta och läsa lite historia ,har förhör imorgon ;/ Men det var inte många sidor så .. Kom för en sund sen hem från revyövningen ,ganska kul ,sen åkte jag och fotograferade med mamma in till näsby ,brr så kallt det var.Men det är riiiktigt fint ute nu då rimfroste har suttit på träden hela dagen <3 ;) Fotade före idag också ,då jag kom hem från skolan.Och btw.. provet gick faktiskt ganska bra ,eller det kändes så ,men säket gick det piss iallafall x)

Nåja ,ska ta och läsa lite nu på historia då. Och naturligtvis kommer jag att sätta in några bilder nån dag på bilderna från näsby :D

Och förresten ! Just nu har jag ju ganska långt hår ,ganska tunnt ,men jag ska klippa kort ;) Få se hur det blir ,ska nog visa resultatet senare ,klipper det på fredag ,då kapas det xP ska ungefär klippa axelkort..

Bajjbajj♥


<3
0 kommentarer